Διπλού προφίλ με μόνωση

ΓΕΝΙΚΑ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 
Χρησιμοποιούνται κυρίως στη βιομηχανία και ιδιαίτερα όπου είναι απαραίτητη η ηχομόνωση , η θερμομόνωση και η στεγανότητα. Πολύ συχνή είναι η χρήση τους σε αποθήκες , εργοστάσια , βιομηχανίες συντήρησης και επεξεργασίας τροφίμων κλπ.
Εφαρμογή βέβαια έχουν και σε οικιακή χρήση, ιδιωτικά κλειστά πάρκιν , πυλωτές, οργανωμένα πάρκιν κλπ.
Τα ρολλά μόνωσης διατίθενται σε δύο τύπους , ανάλογα με το βασικό υλικό κατασκευής που είναι ατσαλολαμαρίνα ή αλουμίνιο.
Αποτελούνται  από προβαμμένα  φύλλα ατσαλολαμαρίνας ή αλουμινίου πάχους 0,6 χιλ, που στο εσωτερικό τους φέρουν μόνωση πολυοθρεθάνης ενώ διατίθεται σε στάνταρ χρωματισμούς (λευκό, γκρί, μπλέ , πράσινο, κόκκινο και απόχρωση ξύλου).

Οι ειδικές νευρώσεις και η καμπυλότητα του προφίλ κάνουν τα ρολλά αυτά να μπορούν να φτάσουν έως 12 μετρα στο πλάτος και 10 μέτρα στο ύψος .
Το ανάπτυγμα του φύλλου είναι 11,5 χιλ,το συνολικό πάχος του 20 χιλ, και η πυκνότητα της πολυουρεθάνης 80 kg/m3.Το κάθε φύλλο παράγεται από αυτόματη γραμμή παραγωγής, έκχυσης και πολυμερισμού της πολυουρεθάνης.

Τα φύλλα των ρολλών συνδέονται συρταρωτά μεταξύ τους και σε όλο το μήκος.
Στις πλευρικές απολήξεις των προφίλ τοποθετούνται μεταλλικές τάπες. Οι πλευρικοί οδηγοί του ρολλού έχουν λάστιχο πρεσαριστό μέσα-έξω , ώστε να εξασφαλίζεται η αθόρυβη λειτουργία και η πλευρική στεγανότητα. Στα ρολλά προσαρμόζεται κατωκάσι από προφίλ αλουμινίου που φέρει με την σειρά του ειδικό μαλακό ελαστικό προφίλ με διπλά φτερά και φούσκα για πλήρη στεγανότητα και κάλυψη των τυχόν ανωμαλιών του εδάφους.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ  
Τα ρολλά δέχονται πλευρικό ηλεκτρικό ή κεντρικό ως προς τον άξονα περιτύλιξης κινητήρα.
Λειτουργία των ρολλών μπορεί να γίνει με μπουτόν, τηλεχειρισμό , φωτοκύτταρο, ραντάρ κλπ.
Η ασφάλεια που προσφέρουν τα ρολλά μόνωσης κατά τη λειτουργία τους, κυμαίνεται σε άριστα επίπεδα και εξαρτάται από τον εκάστοτε κινητήρα του ρολλού. Διαθέτουν συστήματα συκράτησης και πέδησης του ρολλού σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ή βλάβης , που μπορεί να είναι κουζινέτο φρένου (ασφαλιστικό) στους πλάγιους κινητήρες ή και ηλεκτροφρένο στα κεντρικά μοτέρ με συρματόσχοινο απασφάλισης.
Η χειροκίνηση γίνεται με αλυσίδα ή μανιβέλα στα πλάγια και με χειροκίνητη ώθηση στα κεντρικά μοτέρ , αφού απασφαλιστεί το ηλεκτροφρένο.

1
2
3
4
5
6

©2019 Portotechnica All Rights Reserved.

Search