Πολύσπαστες βιομηχανικές πόρτες οροφής

1.ΓΕΝΙΚΑ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ  

Οι πολύσπαστες πόρτες είναι η κορυφαία λύση βιομηχανικής πόρτας από πλευράς

ποιότητας, κατασκευής, ασφάλειας, αντοχής στη χρήση, λειτουργηκότητας και

φινέτσας .

Η εφαρμογή της είναι κυρ'ιως σε βιομηχανικά κτήρια, αεροδρόμια, αποθήκες

υλικών, συνεργεία αυτοκινήτων, ΚΤΕΟ, αλλά και σε ιδιωτικά κλειστά πάρκιν,

πυλωτές πολυκατοικιών κτλ. 

 

2.ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  

Κρίνεται απαραίτηητ η τοποθέτηση της στους χώρους εκείνους που απαιτούν :

- ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΣΗ

- ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ

- ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑ

- ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΟΧΗ ΣΕ ΑΝΕΜΝΟΠΟΙΗΣΗ

Δέχονται ανθρωποθυρίδα μέσα στην ίδια πόρτα, καθώς και παράθυρα σε μικρές

και μεγάλες διαστάσεις από πολυκαρβουνικό τζάμι.

Η βιομηχανική πόρτα μπορεί να καλύψει ανοίγματα πλάτους έως 10μ και ύψους

έως 6μ .

Οι διαθέιμοι τύποι των πορτών είναι ανάλογη των πάνελ, δηλαδή:

- Ριγέ (ραμποτέ)

- Νταμπλαδωτή

- Τζαμώτη (FULL VISION)

Κάθε τύποςπολύσπαστης πόρτας έχει τη δυνατότητα προσθήκης ενσωματωμένης

πόρτας πεζών (ανρωποθυρίδας) και προσθήκη σταθερών (μη ανοιγώμενων)

παραθύρων .

 

3. ΤΕΧΝΙΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  

- Οι πολύσπαστες πόρτες κατασκευάζονται από φύλλα πάνελ διπλού χαλύβδινου

τοιχώματος διαμορφωμένης λαμαρίνας με εσωτερική πλήρωση πολυουρεθάνης

(σαντουιτς) .

- Το ύψος του κάθε φύλλου είναι 500χιλ. ή 622χιλ., ενώ το μήκος του είναι

ανάλογο του πλάτους του ανοίγματος της πόρτας που φθάνει μέχρι τα 10μ .

- Το πάχος των τοιχωμάτων της ατσαλολαμαρίνας είναι 0,5χιλ., ενώ το συνολικό

πάχος του φύλλου είναι 42χιλ. .

- Η πυκνότητα της πολυουρεθάνης είναι 40 kg/M3, ενώ το συνολικό βάρος του

πάνελ κυμαίνεται από 11,0 μέχρι 12,5 kg/M2 .

- Το πάνελ είναι οριζόντια φύλλα και προβαμμένα συνήθως σε χρώμα λευκό, με

δυνατότητα βέβαια βαφής τους και σε άλλα χρώματα .

- Τα πάνελ συνδέονται μεταξύ τους με ειδικούς μεντεσέδες και ενισχυτικές

μπάρες στα μεγάλα μήκη, ώστε να δημιουργείται ενιαίο και συμπαγές σύνολο .

 

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Η πόρτα ανυψώνεται με ειδικά συρματόσχοινα ανάρτησης που περιτυλίγονται σε

ειδικά παλινά ταμπούρια στηριγμένα στον κεντρικό άξονα .

Η εξισορρόπηση του βάρους της πόρτας επιτυγχάνεται με την υποβοήθηση

ελατηρίων στρέψης που επιδρούν επάνω στον κεντρικό άξονα και διευκολύνουν

την χειροκίνητη ανύψωση αλλά και την ηλεκτρομηχανική .

Η πολύσπατη πόρτα κινείται σε ειδικούς ενισχυμένους πλευρικούς μεταλλικούς

οδηγούς .

Η σταθερή, ομαλή και αθόρυβη κίνηση επιτυγχάνεται με ειδικά πλευρικά ροδάκια

από ενισχυμένο τεφλόν που προσαρμόζονται στις πλευρές των πάνελ και

κινούνται μέσα στους μεταλλικούς πλευρικούς οδηγούς .

Οι πολύσπαστες βιομηχανικές πόρτες οριζοντιώνονται στην οροφή ανάλογα με τον

τύπο ανάρτησης που θα επιλεγεί σε μόνο ή διπλό οδηγό .

Οι δυνατότητες ανάρτησης είναι πολλές και καλύπτουν όλες τις μορφές οροφής

των βιμηχανικών κτηρίων :

-  ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

-  ΗΜΙΚΑΘΕΤΗ

-  ΚΑΘΕΤΗ

-  ΚΕΚΛΙΜΕΝΗ

 

5. ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Οι πόρτες δέχονται κλειδαριά για επιπλέον ασφάλεια, αλλά μπορούν να

ασφαλίζουν και από μέσα με ειδική μπάρα που κουμπώνει μέσα στους πλευρικούς

οδηγούς .

Κλειδαριά επίσης δέχεται και η ανθρωποθυρίδα (όταν τοποθετείται) .

Διαθέτουν πολύ καλή στεγανότητα που επιτυγχάνεται με ειδικά ελαστικά προφίλ

που τοποθετούνται και στις τέσσερις πλευρές της πόρτας .

Η αυτόματη λειτουργία των βιομηχανικών πορτών γίνεται από μονοφασικούς ή

τριφασικούς πλάγιους κινητήρες (ανάλογα με την διάσταση της πόρτας) .

Η λειτουργία επιτυγχάνεται με μπουτόν η τηλεχειρισμό .

Η χειροκίνητη λειτουργία τους γίνεται με πασφάλιση του κινητήρα και απλή

χειροκίνητη ανύψωση . Σε πόρτες μεγάλων διαστάσεων η χειροκίνηση γίνεται με

ειδική κυκλική αλυσίδα (βίντσι) για μεγλύτερη αασφάλεια .    

Η αθόρυβη λειτουργία επιτυγχάνεται χάρη στα ειδικά ροδάκια κύλισης μέσα

στους πλευρικούς οδηγούς που είναι κατασκευασμένα από τεφλόν, οπότε δεν

χρειάζονται και εξειδικευμένη ή εντατική συντήρηση .

Η ασφάλεια κατά τη χειροκίνητη ή και την αυτόματη λειτουργία των πορτών

είναι μεγάλη.

Οι πόρτες διαθέτουν δύο συστήματα κράτησης, πλήρους και άμεσης

ακινητοποίησης :

Α)  Ειδικό φρένο συρματόσχοινου που ενεργεί επάνω στους οδηγούς και σταματά

αποτελεσματικά την απότομη κάθοδο της πόρτας, σε περίπτωση που σπάει το

συρματόσχοινο ανύψωσης .

Β)  Ειδικό ασφαλιστικό φρένο του ελατηρίου, που αν τυχόν σπάσει το

ελατ'ηριο, δεν αφήνει τον άξονα των ελατηρίων να περιστραφεί .

Ενισχυτικές μπάρες διατομής V που τοποθετούνται σε πόρτες με άνοιγμα

μεγαλύτερο των 4.5μ, αλλά και όταν τοποθετείται ανθρωποθυρίδα, ώστε να

διατηρούνται ακέραιες οι μεγάλες μηχανικές αντοχές των βιομηχανικών

πολύσπαστων .

 

 

1
2
3
4
5

©2024 Portotechnica All Rights Reserved.

Search